Veel gestelde vragen

Hieronder kunt u alle informatie vinden omtrent onze dierenshophetdijkje.nl

Veel gestelde vragen:

Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen al uw diervoeders en benodigdheden bij u thuis of op het werk vanaf een bedrag van €20 euro.
Binnen de regio Ridderkerk/  Barendrecht/ Heerjansdam/ Rhoon/ Rotterdam-Zuid is bezorging gratis!! Deze orders worden meestal bezorgd op de maandag, woensdag of vrijdag na het plaatsen van uw bestelling.
Kijk even op de postcodes of dit voor u ook zo is, bij twijfel of grote bestellingen whatsapp ons dan even op tel: 0641526614

Wat zijn de bezorgkosten?
Wij bezorgen GRATIS bij een bedrag boven de €20 euro bij de postcodes 2980 t/m 2995, 3071 t/m 3089, 3160 t/m 3165, 3170 t/m 3175
Buiten deze postcodes rekenen wij een bedrag van €3,99 per 23kg.

U kunt alle producten en diervoeders gratis bij ons ophalen op het Zevenbergsedijkje 64, te Ridderkerk/ Rotterdam IJsselmonde.
Maak wel even een afspraak dan zetten we de producten en benodigdheden voor u klaar.

Ik wil contact maken met Diershophetdijkje?
Om in contact met ons te komen raden wij u aan gebruik te maken van ons emailadres hetdijkje@live.nl of te whatsapp 0641526614


Stuur een e-mail naar hetdijkje@live.nl 
of bel/ app Tel 0641526614

Adres: Zevenbergsedijkje 64,
            2988CJ Ridderkerk
            (Rotterdam IJsselmonde)


Is afhalen mogelijk?
Wij verzenden en bezorgen vanaf onze locatie in Ridderkerk..
Afhalen is mogelijk op afspraak. 
Op zaterdag zijn wij van 10-15 uur aanwezig op de afhaallocatie zodat u ook zonder afspraak bij ons langs kunt komen!
Om zeker te zijn dat uw producten aanwezig zijn is het wel aan te raden om deze  vooraf te bestellen zodat de producten voor u klaar worden gezet.
Dit kan via de webshop www.dierenshophetdijkje.nl of email hetdijkje@live.nl of whatsapp 0641526614

Wat is jullie retour-adres?
Dierenshop 't Dijkje
Zevenbergsedijkje 64
2988CJ Ridderkerk

Wat is jullie levertermijn?
Indien een artikel voorradig is verzenden wij doorgaans binnen 1-2 werkdagen.
Indien wij producten niet meer voorradig hebben zullen wij u tijdig op de hoogte stellen. 

Wie kan ik contacteren als ik een speciale vraag of technische vraag over een product heb?
U kunt ons contacteren via onze email hetdijkje@live.nl of via een whatsapp bericht op 0641526614

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket kan verwachten?
Wij bezorgen zelf binnen de regio Ridderkerk/Rotterdam. In principe wordt uw pakket binnen 1-2 werkdagen afgeleverd.
Buiten de regio wordt de bezorging door Postnl gedaan.
U ontvangt van ons een verzendbevestiging per email indien u buiten de regio besteld met hierin het trackingnummer van uw pakket.

Hoe kan ik mijn pakket traceren?
Als uw pakket is verzonden als pakketpost dan ontvangt u een mail met hierin de trackinglink zodat u uw pakket online kunt volgen .

Een of meerdere artikelen zijn beschadigd, wat kan ik doen?
Indien uw pakket en/of enkele producten in uw pakket beschadigd aangekomen zijn, vragen wij u via whatsapp 0641526614 contact met ons op te nemen.


Kan ik mijn bestelling veranderen nadat ik hem verzonden heb?
Dit is alleen in bepaalde gevallen mogelijk. Wij streven er naar elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, dus meestal kunnen bestellingen niet veranderd worden. Indien u uw bestelling wilt aanpassen kunt u een whatsapp sturen op 0641526614

Ik heb een niet complete bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Het kan gebeuren dat de verschillende pakketten van één bestelling op verschillende dagen geleverd worden. Controleer of u alle pakketten die op de verzend-bevestiging staan geschreven ook werkelijk ontvangen heeft. Als de levering nog steeds niet compleet is, contacteer ons dan via onze webshop of stuurt u een mail naar hetdijkje@live of whatsapp 0641526614

Ik heb 5 dagen geleden iets besteld en heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?
In principe wordt het artikel binnen deze termijn ook echt afgeleverd. Maar het kan eens voorkomen, dat de levertijd door onvoorziene omstandigheden vertraging oploopt. Indien wij producten niet meer voorradig hebben of krijgen, waardoor deze niet binnen de getoonde levertijd van het artikel verstuurd kan worden, zullen wij u tijdig op de hoogte stellen.

Ik heb een fout artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Onze verontschuldigingen. Neem contact op met hetdijkje@live of whatsapp 0641526614 en wij zullen u het juiste product toesturen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgt wordt?
De verzend-service levert bij u persoonlijk af of geeft het pakket bij de buren of het afhaalpunt af. U kunt het pakket volgen via de track and trace  U kunt ook een ander bezorgadres aangeven dan het factuuradres. Zo kunt u uw pakket bijv. naar uw werk laten bezorgen.

Kan mijn bestelling op een bepaalde dag geleverd worden?
Binnen de regio bezorgen wij zelf en kunt u een voorkeur aangeven.
Bij bezorging buiten de regio kunt u ook uw voorkeur aangeven, deze bezorging verloopt via Postnl.
U kunt het pakket volgen via track and trace.


Welke betaal-mogelijkheden bieden jullie aan?
Alle betaalmogelijkheden die wij aanbieden zijn geheel veilig vanwege onze veiligheidsstandaards.
Betalen kan via: iDeal of vooruitbetaling.
Binnen de regio Ridderkerk/Rotterdam kan dit ook via pin of contant betalingen.

Hoe functioneert iDEAL
iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij u tijdens uw bestelling naar de internetbankiersite van uw bank wordt geleid. In de vertrouwde omgeving van uw bank kunt u de betaling van uw bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld. Nadat u een bevestiging van uw bank heeft ontvangen keert u terug naar online-dierenwinkel.eu en ontvangt een bestelbevestiging. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht. De bestelling wordt dan zo snel mogelijk verzonden.

iDEAL werkt samen met deze Nederlandse banken: ABN Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.

Hoe functioneert vooruitbetaling?
U heeft de mogelijkheid uw bestelling vooruit te betalen. De naam op de bestelling en rekeninghouder dienen hetzelfde te zijn. Tijdens het bestellen kunt u voor deze methode kiezen. Nadat u uw bestelling verzonden heeft ontvangt u een e-mail met de informatie die u hiervoor nodig heeft.

Let hierbij op het volgende:
Zodra uw betaling door ons verwerkt is, wordt de bestelling automatisch naar u verstuurd.

Vermeld bij de overschrijving altijd uw ordernummer. Wij kunnen uw betaling dan snel en makkelijk koppelen aan uw bestelling.

Het product wat ik graag wil bestellen is momenteel niet verkrijgbaar. Kan ik het toch bestellen?
ls het product dat u wilt bestellen momenteel niet op voorraad is informeren wij u graag zodra het weer verkrijgbaar is. Als een artikel momenteel uitverkocht is, kunt u deze wel reserveren. Deze reservering staat bij het artikel vermeld zodra u het artikel in de winkelwagen wilt plaatsen. U wordt dan op de hoogte gesteld zodra het artikel weer voorradig.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
De veiligheid van uw persoonlijke gegevens en de bescherming van uw privacy is onze eerste prioriteit. Wij zetten alle veiligheids-mogelijkheden in om er voor te zorgen dat u tijdens uw bezoek op www.dierenshophetdijkje.nl helemaal veilig bent. Dit geldt zowel voor de betaal-processen als voor alle gegevens die u met ons deelt.
Onze site is volledig beveiligd dus u kunt veilig uw aankopen doen.

 

Volg ons op social media

Volg ons op social media

voor winacties, inspiratie.
Dierenshophetdijkje.nl voor al uw voeders en benodigdheden!

Stuur een e-mail naar hetdijkje@live.nl of  Bel ons op 0641526614 of
Stuur ons een Whatsapp